AURE Software disponuje širokou škálou funkcionalit pro automatickou práci a úsporu pracovního času auditorského týmu a zároveň je dostatečně flexibilní pro další úpravy.
- AURE Software umožňuje založení auditorské zakázky (projektu) ve struktuře dle zvoleného packu (pack – předem definovaná formální struktura zakázky včetně vzorových dokumentů).
- Možnost zálohování zakázky a její obnovení.
- Možnost individuální tvorby packu dle zvyklostí a pracovních postupů společnosti.
- Variabilita softwaru umožňuje jak využití standardizovaného packu, číslování, dělení do sekcí atd., tak i vytvoření packu zcela dle požadavků a pracovních postupů klienta včetně číslování, dělení do sekcí atd.
- Dokumenty v rámci auditní zakázky je možné:
– zachovat ve verzích (store dokument)
– podepisovat jako autor, kontrolor
– automaticky posílat e-mailem
– upravovat v databázi serverové nebo v databázi každé pracovní stanice
– pro zachování jedinečnosti disponovat pouze jedním originálem dokumentu (master), slave verze dokumentu je pouze pro čtení. Toto nastavení umožňuje efektivní práci v týmech
– vytvářet dokumenty jak ve standardních formátech (.docx, .xlsx, .pdf) tak pracovat i se speciálními formáty
- Modul AURE.DM představuje systém dokumentů, kde se definované informace a závěry v jednom dokumentu automaticky zobrazují v jiném dokumentu (work flow).
- Je možné využít standardní work flow nebo ho nastavit dle požadavků klienta. Např. Auditorské postupy – identifikace rizik a jejich vyhodnocení, atd.
- AURE Software umožňuje vkládání dalších komentářů do samostatných polí pomocí nástroje „Tickmarks“ a zpřehlednění pracovního listu.
- AURE Software má zabudovanou funkci vytváření automatických referencí mezi různými listy a soubory aplikace Excel, což umožňuje lépe kontrolovat zdroje použitých dat u složitých dokumentů.